perjantai 28. marraskuuta 2014

Adventtikynttelikkö

Eilen se oli pelkkä ajatus ja nyt se on valmis! Itse tehty adventtikynttelikkö! Kyllä mä näitä kuolasinkin viime vuonna muiden blogeissa ja se vaan jäi tekemättä, enkä uskonnu et mä nyt osaisinkaan, vaan kyllähän tuo itse tekeminen oli helpoin osa tuossa. Siitä mimmosen siitä haluaisin olikin vaikeampi päättää.. Pitkät kattauskynttilät ja lasipullot?? Vai pilarikynttilät ja jotain..??
No sitte tuli ne pilarikynttilät ja jotain :D

Pikkusen idean hakua netissä googlen kuvahaulla ja siitä se ajatus sitten lähti! Mä olin ostannu viime viikolla puisia valkoisia tähtiä joulukuuseen ja just neljä, nyt vaan kynttilät kaupasta ja kuinkas sitten sattui että sieltä samaisesta sisustuspuodista tänään, bongasin ihanat, hiukan puisia isommat rautalanka tähdet, no nyt alkoi jo idea kypsymään ja polttaa polttaa... Juuttinarua ja pitsiä löytyi kotoa ja mitäs tekisin ilman kuumaliima pyssyä :)
Epämääräinen kasa tarvikkeita :)
Ensin vähän pitsin liimaamista kynttilän juureen <3
Ei tästäkään ilman tähtiä selvitty!!
Sopivasti jäi päiväisestä sommittelusta vielä sammalta ja käpyjä. Eli tämähän ei vielä ollut se mihin alunperin sitä sammalta kävin poimimassa.

VALMIS!!! :)
Nyt vaan sunnuntaita odottamaan <3
Sohvalle pompsis, tulee Posse, parasta perjantai-illan viihdettä!!! :) Tunnelmallista iltaa sinne ruutujen taakse!!

14 kommenttia:

  1. Oih ♥ Aivan ihana ja simppeleistä tarvikkeista koottu tämä ihanuus!! Jouluihmisenä on ihanaa katsella ja nauttia muiden ideoista sekä tietysti poimia niistä joitain myös omaan kotiin :) Mä vietän laatuaikaa itseni kanssa huomisiin pikkujouluihin valmistautuessa eli hemmotteluillalla.. Ihanaa loppuiltaa ja viikonloppua myös teille muille ★★

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kyllä monet asiat koostuu aika yksinkertaisista tarvikkeista ja niitä runsaasti yhdistellen saa aikaan jotain onnistunutta joka
      tuo niin hyvän mielen ★ Ihanaa oman ajan iltaa sinulle ja hyvää viikonlopun jatkoa :)

      Poista
  2. Todella kaunis!! Voi kun itsekin saisi aikaiseksi ja jaksaisi väkertää, niin helppoja ja nopeita monet jutut, mutta aina joku tarvike puuttuu.. muka ;) Mä olen kanssa noita adventtikyntteliköitä kuolannut monissa blogeissa, mutta taitaa jäädä tänäkin vuonna. Onneksi niitä voi sitten ihailla ja fiilistellä täällä <3

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos Jessica ♥ Olen ihan fiiliksissä kun vihdoin mullakin on!! Mä oon kyllä ihan koukussa kaikkeen askarteluun ja tuunailuihin, ihan mahtavaa!!! :)

      Poista
  3. Pitäähän tähtiä olla ;) Kaunis tuli. Itsellä ei ole koskaan ollut adventtikynttelikköä. Minäkin olen niitä aina ihaillut toisten blogeissa, mutta en vain ole koskaan saanut aikaiseksi tehdä sellaista itse. Noh, mulla moni muukin kiva juttu tuppaa jäämään suunnitteluasteelle! Tunnelmallista ensimmäistä adventtia sinulle, Katja!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. No eihän ilman tähtiä tulis elämästä mitään :D Mulla on kyllä tosiaan joku askartelu kärpänen pyllyssä, hirmuinen into tehdä kaikkea!!! Taisin käydä sulle jo toivottelemassa adventteja sun blogissa, mutta eipä kukaan toistamiseen kiellä eli ihanaista adventtia Krisse <3

      Poista
  4. Ihanat! Minä paljastan kynttelikköni vasta huomenna! :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos!! Täytyy tulla piipahtelemaan ja katsomaan mimmoinen teiltä löytyy :)

      Poista
  5. Ihanan tunnelmallinen ja tietty noi tähdet..:)
    Itse en ole edes kerennyt miettiin mitään, tänään jo laitoin pihan kaikkiin lyhtyihin kynttilät, jotta huomenna saa palaa koko päivän, kun olen töissä.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Ilman tähtiä tästäkään ei oltais selvitty ;) Huomenna minäkin siirryn sairaslomalta töihin ja ihan hirvittää miten kaiken sitten kerkeää ja kuinka touhua on viimoseen saakka, mutta jos ottaa rennosti eikä hötkyile luulen että kaikki sujuu helpommin :) Ainakin yritän!!

      Poista
  6. Tosi hieno kynttelikkö. ★

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos Mervi!! <3 Yksi parhaista innoittajistani, sulla on vaan niin kaikki kaunis hallussa :)

      Poista

Ihana komenttisi piristi minua varmasti, kiitos <3