perjantai 14. helmikuuta 2014

Ystävä!

Kiitos kaikki siellä olevat blogi ystävät ♡ Teille on varattu ihan oma kolo mun sydämessä :) Täällä olen menossa viettämään tätä päivää koulun penkille kuin myös huomisen!
Piirustuskoulua luvassa, jänskättää!! Mies mukana, saas nähdä mitä keksitään illasta ystävänpäivän kunniaksi hotellilla ★Jos vaikka syötäis hyvin :)
Muutamat sydän jutut on tullu hankittua, niin ihania!! Niistä kuvia kun kotiudun, eka postaus kännykällä, saas nähdä onnistuiko..
Lämmin halaus, pitäkää huolta toisistanne ja itsestänne ♥


7 kommenttia:

  1. Hyvää Ystävänpäivää ja mukavaa iltaa!

    VastaaPoista
  2. Toivottavasti teillä on ollut ihana ilta :) Ja hyvää ystävänpäivää sinne!! <3

    VastaaPoista
  3. Kävin eilen ruokakaupasssa, ja katselin ystävänpäivä tavaroita. Ajattelin, että ai niin sehän on kohta... jotain pientä meinasin ostaakkin, mutta jätin sitten. Pääsin kotiin, ja tytär kertoi kaverinsa menneen kihloihin ystävänpäivänä. No, miten ne on voineet mennä kihloihin, kun ystävänpäivä on vasta tulossa?
    HYVÄ MINÄ :D Lähetinhän minä pari korttiakin ja pari pikku lahjaa teinkin, mutta jotenkin se meni vain ohi -päivä muiden joukossa :/ Mä olen ollut niin kovassa flunssassa jo monen monta viikkoa, että järkikin alkaa näköjään sulamaan ;)
    Hyvää ystävänpäivää sinulle, eikös sitä voi viettää joka päivä :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos, sinulle myös ♥ Koska onneksi ihan joka päivä on ystävänpäivä :) Meillä sairasti poika yli kaks viikkoa rauhaskuumetta ja taas sillä nenu vuotaa :/ itku!!! Kevät TULE JO!!!! Lähetän täältä sinulle piiiiiitkän tervehtymis puhalluksen... Parane pian ★

      Poista

Ihana komenttisi piristi minua varmasti, kiitos <3