keskiviikko 20. maaliskuuta 2013

Tosielämää!!!

Heippa!
Mie eilen kuvailin tuolla olohuoneessa, ja tänään oli tarkoitus sitten istahtaa tähän koneelle ja alkaa lataamaan ja tekemään postausta siitä.. Vielä itseasiassa 5 minuuttia sitten... Mitä sitten kävikään, menin facebookkiin ensin katsomaan kamujeni päivityksiä ja siinä se sitten oli! Linkki sen pienen tytön oikeuden käynnistä ja ennenku ymmärsin siis asian naksautin sen auki ja aloin lukemaan ensimmäistä lausetta, jolloin ymmärsin, että jos nyt jatkan menee elämästäni monta päivää ja yötä miettiessäni tuota rakasta pikku ihmistä, mikä nyt on saanut toivottavasti levon ja rauhan ja kauniin enkelin kaveriksi <3
Tuo naamakirja on hyvä ja se on osa elämääni, mutta juurikin tuo on sitä mitä en sinne haluaisi.. Kaikenmaailman linkkejä hirveistä ja kammottavista asioista, joita on tapahtunut...mie en kestä niitä..yhtään! Vaikka olen aikuinen, olen hirvittävän herkkä tietyissä asioissa ja jos lapsista on kyse niin silloin tuntosarvet ja herkkyys menee jonkun rajan yli jota en hallitse :( Olen oppinut elämässä karttamaan tuommoisia asioita ja jopa televisio ohjelmia mistä ei tule mitenkään hyvä mieli ja niimpä minua juurikin nyt ärsyttää ja itkettää, kun minun piti edes noita otsikoita nähdä!!!! Tottahan toki ymmärrän, ettei kaikki ole samanlaisia ja siellä naamassahan on jokaisella oikeudet tehdä juurikin niitä juttuja mitä haluaa...täytyy vaan taas olla varovaisempi :) Nyt itkujen ja tämän vuodatuksen jälkeen on helpompi hengittää..kiitos rakas "päiväkirja" siitä :)
Kaikille rakkaille ihmisille ja etenkin niille viattomille kaikille maailman lapsille turvallista tätä päivää <3 Jokaisella pitäisi olla turvallinen olo ja puitteet siihen!!!
p.s kumpusikohan tää herkkyys yli siitä, että pienimmän koulussa on levinnyt kauhutarina jonka sitten meidän neitonenkin kuuli ja nyt sitten ei uskalleta mennä kouluun yksin ei tulla pois sieltä, ei nukkua omassa sängyssä ja silmissä on pelokas ja ahdistunut katse :( Mie niin rutistan tänään mun lapsia ja kerron niille KUINKA TÄRKEITÄ JA RAKKAITA NE ON MULLE <3 <3 <3
Enkelin siipien varjelusta kaikille! <3

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Ihana komenttisi piristi minua varmasti, kiitos <3