lauantai 16. helmikuuta 2013

elämän pikkiriikkisiä iloja :)

Lauantai iltaa blogi kamut!
Ystävänpäivä tuli ja meni, mutta onneksi joka päivä voi olla oman ystävän päivä <3 Minä mietin paljon tota ystävyyttä ja kaveruutta eilen ja ajattelin että olen kyllä oikeesti ihan mielettömän onnekas kun mulla on semmoisia itsellänikin...YSTÄVIÄ!! Joillain ei ole ja tulen semmoisesta ajatuksesta kyllä kovinkin surulliseksi. Kyllähän silloin kun on hankalaa tai mielettömän iloinen olo, haluaa jakaa sen jonkun kanssa, vaikkapa pelkkä ajatuskin riittää välillä siitä et mulla on onneksi tuolla just se, joka ymmärtää juuri minua.
Minulla ei ole juurikaan lapsuuden kavereita enää joka päiväisessä elämässä mukana, mutta facebook on kyllä mahdollistanut sen, että muutamiin on taas tullut luotua kontakteja ja se tuntuu mukavalta. Ystäviä olen saanut aikuisiällä poimittua sieltä täältä, elämän sattumista <3 Kiitos elämälle niistä sattumista, jokaisella on oma erityinen paikkansa mun pienessä, mutta niin suuressa sydämessä!!
Menipähän tämä syvälliseksi tänään :D

Anyway.. Tänään hain itselleni elämän pieniä iloja, vessa ja talouspaperia kaupasta sekä tulppaaneja. Ai siis mitä? Luit oikein, lambi on taas halunnut tuottaa meille myös vessakäynteihin mukavuutta ja hauskuutta ja tottahan toki minä ne sieltä hyllyiltä bongasin ;) Ihania rakkaus runoja joista niin huokuu jo tuo nurkan takana koputteleva kevät esiin, HEI OIKEESTI, muutaman viikon päästä maaliskuu astuu estradille, räystäältä tippuvat vesipisarat, aurinko ja paljas asfaltti ja se PÄÄSIÄINEN, pajunoksat ja virpominen!!! I LIKE <3
Voi olla, että jonkun mielestä olen nyt hieman aikaisessa, mutta mä oon aina ;)

Huomenna mun pitäs tehdä taas elämän isoja vaikeita päätöksiä, nimittäin mitä mä sieltä upeasta Perfect Home kuvastosta otan ilmaiseksi emännän kiitokseksi, pitäähän sitä nyt vähintään 3 päivää miettiä, kun ilmaiseksi saa :D Heiluin kameralla torstaina kutsuilla vieraiden ja konsultin kiusaksi ja kuvailin muutamia tämän vuoden uutuus ihana juttuja, mitkä kaikki tietysti sopis meille ihan juurikin hyvin :)


Yö enää välissä ja sitten kotiutuu ensimmäinen äidin virkkaama matto!!!! Kävin perjantaina kurkkimassa työn tuloksia ja täytyy sanoa että odotukset täyttyi kymmenkertaisesti, vallan hirmuisen kaunis tulee <3 Ja vallan reipas äiti :) Noin "arvokasta" lattialla en vielä ole omistanutkaan, kun oman äidin käsitöitä!
Huomennahan sitä on sitten mallailtava lattialle ja etsittävä sille oma paikkansa ja tottahan toki jaan sen sitten teidänkin kanssanne, samaten virkkausohjeita ja vinkkejä tarvikkeitten ostoon saa kysymällä ja kommentoimalla rohkeasti jos alkaapi kiinnostamaan sinuakin!

Mulle yleensä joka kevät jossain vaiheessa alkaa tulemaan vahvasti joku väri pintaan mitä alan imemään omaan kotiini tehosteeksi ja kyllä se nyt on tänä vuonna tuo hento vaaleanpunainen. Marimekko ja finnmari on kyllä sen mahdollistanutkin hyvin upeilla serveteillä ja isoilla ja pienillä tuikuilla. Tuntuu että kukkiakin on eri hempeän vaaleanpunaisissa väreissä ja ekaa kertaa olen ihastunut esikoihin. Kerrostetut esikot on aivan erityisen kauniita kevät kukkia ja tulppaanit tuttu ja turvallinen valinta leikkokukista. Vielä muutamat kuvat värittämään mielikuvia teille meidän kodin alkavasta keväästä ja näiden kuvien myötä, kiitän ja kumarran jos olet jaksanut pysyä tekstin alkuhöpinöistä loppuun asti <3 öitä!
Ja niitä meidän perheen pieniä iloja :D, hih..














Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Ihana komenttisi piristi minua varmasti, kiitos <3